New Detail
Visa investuje do online platební společnosti Klarna. Firmy plánují strategické partnerství
28/06/2017
Visa oznámila uzavření dohody o investici do společnosti Klarna. Firmy pak hodlají rozvíjet budoucí strategické partnerství. Klarna, nabízející mimo jiné službu takzvaných odložených plateb, je jednou z nejrychleji rostoucích evropských online platebních společností a poskytuje služby 60 milionům spotřebitelů a 70 tisícům maloobchodníků.
KODAŇ, DÁNSKO, 28. června 2017 - Visa Inc. (NYSE: V)
Kapitálová investice a plánované partnerství ukazují společnou vizi obou společností ve zrychlování internetového a mobilního obchodu ve prospěch spotřebitelů a obchodníků po celé Evropě. Pro Visu je pak krok součástí globální strategie, zahrnující zpřístupnění infrastruktury Visa a zapojení širokého spektra partnerů, kteří pomáhají zlepšovat nákupní zážitek pro miliony spotřebitelů na celém světě. Společnost Klarna vyvíjí produkty, které reagují na neustále se měnící preference spotřebitelů. Tím jim poskytuje flexibilitu a bezproblémové zkušenosti, které při nakupování očekávají.
„Klarna nabízí své zkušenosti v oblasti spotřebitelských úvěrů a online nákupů. Společně pak sdílíme představu, že současné online a mobilní platby mohou být minimálně stejně jednoduché a pohodlné, jako ty v reálném světě," řekl Jim McCarthy, výkonný viceprezident Visa pro inovace a strategická partnerství.
„Společnost Visa je odhodlaná ke spolupráci s novou generací partnerů a poskytovatelů plateb pro zajištění bezpečného online obchodování pro co nejvíce zákazníků. Na spolupráci s Klarnou a dosažení těchto cílů se tak velmi těšíme," doplňuje McCarthy.
„Partnerství firem Visa a Klarna je přirozeným krokem. Obě společnosti rozumí spotřebitelským úvěrům a vědí, jak důležitá je při vývoji inovativních platebních řešení perspektiva spotřebitele. Klarna dlouhodobě nabízí obchodníkům ty nejmodernější varianty platebních řešení, umožňující spotřebitelům pohodlné a naprosto bezproblémové placení online. Partnerství s Visou nám pak dává příležitost globálně posílit naše působení a produktové portfolio s využitím našich společných aktiv. Jsme nadšení z toho, jaké máme díky spolupráci společné možnosti," uvedl Sebastian Seimiatowski, generální ředitel a spoluzakladatel společnosti Klarna.
Podle společnosti Forrester lze očekávat v Evropě v příštích letech dvouciferný nárůst online prodeje. Do roku 2021 se předpokládá navýšení počtu připojených zařízení a zlepšení mobilní konektivity, což povede k online prodejům dosahujících 12 % z celkových retailových tržeb v regionu. Další výhledy ukazují, že retailový prodej v západní Evropě v příštích pěti letech poroste v průměru o 12 % ročně.