New Detail

Visa představila globální reklamní spot pro olympiádu v Pchjongčchangu

05/02/2018

Press Release Image

Praha, Česká republika 5. února 2018 – K příležitosti Zimních olympijských her 2018 v Pchjongčchangu zveřejnila společnost Visa 60vteřinový reklamní klip, který je součástí globální kampaně s titulem „Posouváme cílové čáry“. Ještě před oficiální premiérou ho na svých profilech sdílelo všech 54 olympijských a paralympijských členů Týmu Visa, včetně české zástupkyně Ester Ledecké.

Do klipu jsme obsadili sportovce a největší hvězdy zastupující naši značku v rámci Týmu Visa. Chceme vyzdvihnout jejich inspirující příběhy a ukázat, jak jsme jim po celou dobu příprav na olympiádu fandili,“ říká Lynne Biggar, ředitelka marketingu a komunikace Visa.

Kromě Ester Ledecké (alpské lyžování, paralelní slalom na snowboardu)byli mezi prvními členy Týmu Visa, kteří kampaň představili, Mikaela Shiffrin (USA, alpské lyžování), Kamil Stoch (Polsko, skoky na lyžích), Mark McMorris (Kanada, snowboarding – slopestyle & big air) a Park, Seung-Hi (Jižní Korea, rychlobruslení).

Spot je součástí sponzorské kampaně Visy pro olympijské a paralympijské hry. Ta zahrnuje kromě aktivačních projektů v místě her i dodání speciální nositelné elektroniky pro placení. Ústřední myšlenkou celé kampaně je slogan „Posouváme cílové čáry“. Sportovci týmu Visa totiž ve snaze splnit si své olympijské nebo paralympijské sny neustále posouvají své osobní i sportovní hranice.

Při natáčení kampaně jsme měli poprvé příležitost setkat se s ostatními členy Týmu Visa,“ říká pilotka nigerijského ženského bobového týmu Seun Adigun. „Možnost strávit s nimi čas a vyzkoušet si naživo nositelnou elektroniku, která bude díky Vise k dispozici v průběhu her, pro nás bylo skvělým zážitkem,“ doplnila Adigun.

Video tvoří kompilace momentek ze života osmi členů Týmu Visa a staví do popředí jejich výjimečnou a inspirativní cestu ke hrám. Sportovci v klipu využívají bezkontaktní karty či nedávno uvedenou nositelnou elektroniku, která se již v Koreji prodává. Návštěvníci her díky ní mohou platit pomocí platebních rukavic, pamětních nálepek nebo olympijských odznáčků.

Spot natočený významným sportovním marketérem Stacym Wallem má jednotnou globální dějovou linii a celkem třináct verzí pro různé části světa. Natáčel se na Novém Zélandu a v Jižní Koreji, a každá verze představuje místní členy olympijského a paralympijského týmu Visa při používání platebních technologií. Lokalizované verze byly uvedeny v Kanadě, Číně, Japonsku, Itálii, Jižní Koreji, Polsku, Spojeném království a ve Spojených státech.

Visa pro tyto účely upravila slova, hudbu i zpěv ke skladbě Anything you can do od Irvinga Berlina. V globální verzi videa se představili: Mark McMorris (Kanada, snowboard – slopestyle & big air), Chloe Kim (USA, snowboard – U rampa), Mikaela Shiffrin (USA, alpské lyžování), Park Seung-Hi (Jižní Korea, rychlobruslení), Seun Adigun (Nigérie, boby), Ngozi Onwumere (Nigérie, boby), Akuoma Omeoga (Nigérie, boby) a Sara Takanashi (Japonsko, skoky na lyžích). V ostatních verzích filmů se dále objeví sportovci: Hilary Knight (USA, lední hokej), Oksana Masters (USA, paralympijský běh na lyžích & biatlon), Kamil Stoch (Polsko, skoky na lyžích), Han Cong (Čína, krasobruslení), Sui Wenjing (Čína, krasobruslení) a Han Tianyu (Čína, short track).