New Detail

Zlatan Ibrahimović se díky společnosti Visa vrátí na fotbalové mistrovství

15/05/2018

Press Release Image

Praha – 15. května 2018 – Společnost Visa, oficiální platební partner FIFA, oznámila, že fotbalista Zlatan Ibrahimović, který je tváří její marketingové kampaně k fotbalovému mistrovství světa v Rusku, se na turnaj vrátí v roli průvodce fanoušků.

Už nějakou dobu lidem po celém světě říkám, že na letošním mistrovství světa nebudu chybět – díky Vise se můžu společně s fanoušky dostat přímo do centra dění,“ prohlásil Ibrahimović, hvězdný fotbalista a legenda světových šampionátů. Zároveň doplnil: „Visa je inovativní. Zlatan je inovativní. Společně se postaráme o to, aby fanoušci z mistrovství světa nic nepropásli.“

Ať už si na šampionát udělají výlet nebo ho budou sledovat z domova, rychlé a snadné platby Visa fanouškům umožní být u všeho důležitého. Fanoušci na místě stráví méně času ve frontách a více času na tribuně. Pomůže jim v tom přes 3 500 prodejních terminálů a 1 000 mobilních terminálů vybavených nejnovějšími platebními metodami pro čipové kontaktní karty, bezkontaktní karty i karty s magnetickým proužkem. Fanoušci, kteří zůstanou doma, si také budou moci užít vzrušující před- a po-zápasovou atmosféru. Ibrahimović je vezme skrze sociální sítě na místa, kam se bez exkluzivního povolení nikdo nedostane.

Zlatan a další influenceři umožní fanouškům být „u toho“

Kampaň společnosti Visa ke světovému šampionátu bude sledovat Ibrahimovićovu cestu na turnaj a jeho návrat na světovou scénu. Na cestě ho bude doprovázet rychlá bezkontaktní platební technologie. Díky přístupu společnosti Visa do středového kruhu a na rozcvičení mužstev před oficiálními zápasy dopřeje Ibrahimović fanouškům pohled do zákulisí největší sportovní akce na světě.

Připojí se k němu řada dalších světově věhlasných influencerů na sociálních sítích. Je to poprvé, co s nimi Visa tímto způsobem spolupracuje. Pět vybraných influencerů zaměřených na fotbal, lifestyle a módu je nedílnou součástí kampaně. Pocházejí z Německa (freekickerz), Japonska (Kotaro Tokuda), Mexika (Pamela Allier), Velké Británie (Chris MD) a Ruska (Tatiana Vasilieva). Několik influencerů bude vystupovat ve videoklipech. Milionům svých followerů poskytnou vhled do toho, jakým způsobem inovativní platební technologie Visa a její exkluzivní přístup na důležitá místa pomáhají fanouškům zůstat v obraze.

Visa se dlouhodobě snaží zlepšovat zákaznickou zkušenost fanoušků ve sportovních areálech po celém světě a mistrovství světa ve fotbale není výjimkou,“ říká Lynne Biggar, ředitelka marketingu a komunikace Visa.

Za kampaní, jež sleduje Ibrahimovićův návrat na světový šampionát, stojí cenami ověnčená skupina filmařů Traktor. Na kreativě pracoval tým z celého světa, kampaň se natáčela ve Velké Británii. Kombinuje více než 20 filmů se superhrdiny a videí na sociální sítě. Kampaň bude zahrnovat televizi, digitál, video, sociální sítě, print i OOH.

Bezkontaktně od prvního výkopu do finále

Na mistrovství světa ve fotbale bude Visa figurovat jako výhradní platební partner na všech stadionech, kde se přijímají platební karty. Fanoušci mohou na bezkontaktních terminálech na stadionech platit bezkontaktními debetními a kreditními kartami Visa a také prostřednictvím mobilních plateb. Rovněž si budou moci zakoupit tyto inovativní nástroje pro snadnou bezhotovostní platbu:

- 6 500 platebních prstenů

- 30 000 platebních náramků

- Památeční předplacené bezkontaktní karty Visa

Nenechte si ujít novinky o tom, co se děje na mistrovství světa. Sledujte hashtag #PayLikeZlatan a účet Visa na Instagramu (@Visa_US). Připojte se k 31 milionům fanoušků, kteří na Instagramu sledují Zlatana Ibrahimoviče (@iamzlatanibrahimovic). Více informací získáte i na webu Visa.com.