Co je to senzorický branding Visa?
Schválení transakce je, u zařízení, která to umožňují, doprovázeno animací, zvukovým efektem a vibrací pro hmatový vjem. Soubor těchto prvků zlepšuje u spotřebitele pocit při placení. Při rychlosti vývoje platebních metod, představuje sensorický branding způsob, jak ujistit zákazníka, že jeho nákup pomocí Visa byl bezpečně schválen.
Tam, kde to je možné, používá senzorický branding Visa animaci, zvuk, a vibrace, které představují pro zákazníka potvrzení, že nákup pomocí Visa byl schválen.
Objevte výhody
Senzorický branding Visa informuje spotřebitele o tom, že jejich nákup Visa je schválen. Obchodníkům nabízí platební řešení, které jim pomáhá vyniknout před konkurencí.
Rychlé a jednoduché platby
Usnadněte si platby. 87 procent zákazníků vnímalo transakci jako rychlou a pohodlnou.¹
Inovace značky
Zanechte trvalý dojem. 82 procent uživatelů vnímalo svou zkušenost s placením jako inovativní. ¹
¹ Visa, Inc., The Value of Multi-Sensory Branding: Sound and Animation Elements in Cardless Payment Experiences, 2016 (Hodnota multisenzorického brandingu: prvky zvuku a animace v rámci zkušeností s placením bez použití karty, 2016)
Nová příležitost pro váš podnik
Integrujte senzorický branding Visa do svého platebního řešení. Může vám nabídnout nové výhody a příležitosti.
¹ Visa, Inc., The Value of Multi-Sensory Branding: Sound and Animation Elements in Cardless Payment Experiences, 2016 (Hodnota multisenzorického brandingu: prvky zvuku a animace v rámci zkušeností s placením bez použití karty, 2016)
Integrace senzorického brandingu Visa
Nástroje senzorického brandingu Visa byly navrženy tak, aby vám ho pomohly snadno přidat do vašeho platebního řešení.
Sady pro vývoj softwaru (SDK)
Integrace pro iOS, Android a web. SDK pro senzorický branding Visa obsahují soubory s animací, zvukem a hmatovým prvkem pouze pro front-end. Přizpůsobení zahrnují barvu, velikost, zvuk a hmatový prvek.
Nativní integrace
K dispozici jsou také prvky návrhu a specifikace animace. Prvky lze přizpůsobit vašemu platebnímu řešení.
Požadavky na digitální značku Visa
Zjistěte, jak začlenit povinné prvky značky Visa do svých digitálních zkušeností s placením. Můžete zajistit, aby vás síla značky Visa podporovala v udržení tempa s inovacemi, udržení vaší relevance a umožnění vaší cílové skupině být kdekoli si přeje.
Otázky a odpovědi
Odpovědi na často kladené dotazy.
-
Všechny tři prvky senzorického brandingu Visa (zvuk, animace a vibrace) společně potvrzují schválení transakce Visa, a pokud jsou podporovány platebním hardwarem, měly by být použity.
-
Senzorický branding Visa by měl začít neprodleně po schválení transakce Visa provedené pomocí předplacené karty Visa s možností dobíjení, debetní karty Visa nebo kreditní karty Visa.
-
Ano. Zkušenost zákazníka by měla být stejná bez ohledu na to, jakou kartu Visa použije.
Máte-li zájem o další informace o senzorickém brandingu Visa, zašlete nám e-mail na adresu [email protected].