Použijte platební terminál
Terminál, který přijímá platby Visa, je zárukou, že na vaší stanici může nabíjet každý řidič. Bezkontaktní platby jsou obzvláště přitažlivé možnosti a jejich obliba roste: zčásti proto, že jejich zavedení je levnější a držitelé karet je preferují.
Akceptování digitálních platebních řešení
Obchodníci budou pravděpodobně muset na nabíjecích stanicích nabízet digitální řešení, jako jsou platby mobilními aplikacemi. Tato řešení obvykle vyžadují stažení aplikace nebo speciální štítek k provedení platby. Operátoři, kteří nabízejí digitální řešení, musí zvážit přidání řešení s přítomností karty (např. placení přiložením), která podpoří interoperabilitu a snadné placení pro zákazníka; ten nemusí mít přístup k aplikaci nebo štítku nebo mít problémy s připojením.
Použijte správný kód kategorie obchodníka (MCC)
Všechny veřejné nabíjecí stanice musí mít klasifikaci MCC 5552 podle pravidel společnosti Visa. Banky nabízejí palivo a další odměny založené na MCC, takže použití správného kódu je pro zákazníky lepší a může snížit počet volání na zákaznický servis. Podle těchto pravidel mohou obchodníci, kteří také nabízejí parkovací služby, používat MCC, který představuje nejvyšší objem jejich prodejů. Nicméně ještě lepší řešení je kódování prodeje z nabíjení a parkování zvlášť.
Poskytněte transparentní způsob platby
Při získávání souhlasu bank k transakcím za elektrické nabíjení si mohou obchodníci mohou vybrat z několika ověřovacích modelů. Tyto modely se liší od těch, které používají čerpací stanice.
Pro transakce za elektrické nabíjení se používají dva běžné modely. První zahrnuje „nejlepší“ odhad částky a pozdější dodržení konečné částky. Druhý zahrnuje použití známé částky, která je buď (a) předem zvolena zákazníkem, nebo (b) určena odesláním autorizace na přesnou částku po zúčtování.
Pokud používáte odhad (podle prvního modelu), společnost Visa doporučuje, aby obchodníci tento odhad sdělili zákazníkům a zajistili, že bude zrušena jakákoli další autorizace. Máte-li další dotazy týkající se osvědčených postupů autorizace, kontaktujte svého zprostředkovatele.
Poznámka: Evropští obchodníci možná pravděpodobně muset věnovat autorizačním modelům více pozornosti, aby zajistili soulad s přísnými pravidly pro autentizaci zákazníků (SCA).