Zavolejte nám
Zavolejte² na jedno z našich bezplatných telefonních čísel a spojte se se zástupcem společnosti Visa.
Zavolejte² na jedno z našich bezplatných telefonních čísel a spojte se se zástupcem společnosti Visa.
Pokud země či region, ve kterém se nacházíte, není uveden v seznamu, nebo pokud máte potíže s použitím některého z uvedených bezplatných čísel; zavolejte prosím na telefonní číslo s platbou na účet volaného +1-303-967-1096 (Hovory na účet volaného jsou uskutečňovány prostřednictvím místního operátora.)
Potřebujete pomoc? Kontaktujte nás a získejte více informací o všem, co společnost Visa nabízí. Promluvte si s členem týmu nebo si prohlédněte náš seznam bezplatných volání do Centra globálního zákaznického servisu.
V případě běžných dotazů a obav týkajících se vaší osobní karty Visa navštivte naše centrum podpory.
Pro informace o vašem účtu nebo transakčních datech karty prosím kontaktujte vydavatele vaší platební karty Visa. To pomáhá zajistit, aby přístup k informacím byl poskytován pouze oprávněným osobám s výhradou ověřovacích procesů emitenta.
Adresu a telefonní číslo vydavatele karty najdete na výpisu Visa. Telefonní číslo může být uvedeno i na zadní straně karty.
Chcete-li zjistit více o tom, jak společnost Visa používá vaše osobní údaje, navštivte prosím centrum ochrany osobních údajů společnosti Visa.
Otázky související s neautorizovanými transakcemi vám pomůže vyřešit vydavatel karty. Jeho adresu nebo telefonní číslo najdete na výpisu z účtu ke kartě Visa. Jeho telefonní číslo může být uvedeno i na zadní straně karty.
Pokud se chcete dozvědět více o službách, které Visa nabízí pro zvýšení úrovně ochrany vaší karty Visa, prostudujte si sekci Bezpečnost a ochrana.
Vaše zkušenost s placením je pro nás nesmírně důležitá. Obchodníci, kteří mají svou provozovnu označenou logem Visa, nemají možnost se rozhodovat, zda budou nebo nebudou přijímat karty Visa, pokud zákazník jedná v dobré víře.
Klienty společnosti Visa je více než 14 000 finančních institucí, které vydávají vlastní karty Visa a uzavírají s obchodníky smlouvy týkající se jejich přijímání. Tyto instituce určují smluvní podmínky vztahů s obchodníky, proto také řeší veškeré záležitosti související se zákaznickým servisem, které se jich týkají.
Doporučujeme vám, abyste prostřednictvím čísla zákaznické podpory uvedeného na vašem výpisu z účtu ke kartě Visa nebo na zadní straně vaší karty upozornili vydavatele karty Visa. Váš vydavatel karty Visa má přístup k příslušným pravidlům a předpisům Visa a rovněž k formulářům Upozornění na stížnosti zákazníků, které slouží k podávání stížností.
Dávejte pozor na jakékoli e-mailové zprávy, které po vás chtějí uvedení osobních údajů – jako jsou hesla, PINy nebo číslo sociálního pojištění – nebo vás přesměrují na webovou stránku, která tyto informace požaduje. Tyto zprávy mohou představovat nezákonný „spoofing“ (útočník se vydává za někoho jiného) nebo používání falešné e-mailové adresy, která se velmi podobá jiné legitimní adrese a podniku. Nikdy e-mailem neposílejte osobní údaje. Jestliže jste obdrželi e-mail od odesílatele, který se vydává za společnost Visa, informujte prosím společnost Visa o podrobnostech takové nelegální e-mailové zprávy.
Je důležité, aby spotřebitelé věděli, že společnost Visa nekontaktuje majitele karet telefonicky ani e-mailem a nežádá je tímto způsobem o osobní údaje o účtu. Call centra společnosti Visa se nevěnují odchozím telemarketingovým hovorům. Spotřebitelé by neměli reagovat na žádné e-maily ani telefonní hovory se žádostí o informace týkající se jejich karty a doporučuje se, aby o situaci okamžitě informovali místní bezpečnostní složky a rovněž finanční instituci, která kartu vydala. Majitelé karet by měli také vědět, že zásada nulové odpovědnosti společnosti Visa za podvody jim zaručuje, že za žádné neautorizované nákupy nenesou odpovědnost.
Kybernetické zabezpečení je základem hodnot společnosti Visa. Zavedli jsme tento program odměn za hlášení chyb, abychom usnadnili šíření u informací o potenciálních zranitelných místech, zavedli rozsah a pravidla pro testování zranitelnosti a poskytli režim Safe Harbor pro jednotlivce, kteří tato pravidla dodržují. Platná a použitelní hlášení mohou být odměněna podle zásad programu.
Pokud zranitelnost, kterou si přejete nahlásit, není způsobilá pro program odměn za hlášení chyb, můžete ji nahlásit v rámci našeho programu odpovědného zveřejňování bez odměn.
Pokud jste zákazníkem nebo dodavatelem, který je dotčen nebo ovlivněn bezpečnostním incidentem způsobeným produktem nebo službou Visa nebo na ně může mít dopad, kontaktujte nás.
Při platbě za pohonné hmoty na čerpacích stanicích někteří vydavatelé karet „zadrží“ určité finanční prostředky majitele karty v očekávání konečné částky transakce, aby majiteli karty zajistili, že nedojde k přečerpání jeho účtu. Sami obchodníci s pohonnými hmotami tyto prostředky nezadržují. Máte-li dotazy týkající se zadržení prostředků na účtu v souvislosti s transakcemi nákupu pohonných hmot, obraťte se prosím na vydavatele karty.
Zadržení prostředků na účtu a upozornění v souvislosti s účtem u obchodníků s pohonnými hmotami: Odečtení prostředků z účtu nemusí proběhnout okamžitě, pokud není známa konečná částka. Společnost Visa zavedla tento postup, aby chránila vydavatele debetních karet, obchodníky i majitele karet. Uplatňuje se nejčastěji s ohledem na uspokojení poptávky spotřebitelů po pohodlném placení, jako je například platba za tankování pohonných hmot přímo u čerpacího stojanu.
Pokud například používáte debetní kartu Visa v restauraci, vaše karta může být autorizována ještě před zadáním spropitného. U těchto typů nákupů mohou vydavatelé debetních karet Visa vyčlenit určité prostředky majitele karty na pokrytí odhadovaných nákladů na transakci. Tento postup, označovaný jako „zadržení“ prostředků, chrání jak majitele karty, tak obchodníky. Zajišťuje, aby majitelé karty nečerpali více peněz, než mají k dispozici, a aby obchodníci dostali za transakci zaplaceno. U většiny transakcí jsou prostředky zadržovány na méně než 24 hodin. Visa chrání majitele karty tím, že po vydavatelích karet nebo finančních institucích požaduje, aby veškeré zadržené prostředky uvolnili do 72 hodin.
U většiny transakcí jsou prostředky zadržovány na méně než 24 hodin. Visa chrání majitele karty tím, že po vydavatelích karet nebo finančních institucích požaduje, aby veškeré zadržené prostředky uvolnili do 72 hodin nebo dříve.
Některé částky uvedené v upozornění v souvislosti s účtem nemusí odrážet konečnou částku – zejména u obchodníků, u nichž konečná částka není známa, jako jsou restaurace a čerpací stanice. Částka uvedená v upozornění v souvislosti s účtem nemusí být konečnou částkou transakce, která bude uvedena ve vašem výpisu.
Online výpisy nemusí okamžitě odrážet konečnou částku transakce – zejména u obchodníků, u nichž konečná částka není v době autorizace známa, jako jsou restaurace a čerpací stanice. Váš online výpis by měl obsahovat konečnou částku transakce následující pracovní den.
Veškeré žádosti o sponzorování je třeba zaslat písemně na adresu:
Event and Sponsorship Marketing Dept.
Visa USA
P.O. Box 8999
San Francisco, CA 94128-8999
Velice vám děkujeme za váš zájem o propagaci společnosti Visa, ale nevyžádané nápady týkající se reklam nemůžeme přijímat.
Společnost Visa dává v rámci svých služeb autorizovaným vydavatelům karet Visa a obchodníkům Visa k dispozici ochrannou značku Visa v elektronické formě a odkazy na registrované webové stránky Visa. Ochranné značky Visa mohou používat pouze vydavatelé karet Visa a obchodníci Visa. Pokud pracujete pro vydavatele karet Visa nebo obchodníka Visa, navštivte prosím naše marketingové středisko, kde se dozvíte více informací o logu Visa a možnostech stahování.
Společnost Visa nestanoví ani nespravuje účty obchodníků. Pokud ve svém podniku chcete přijímat karty Visa, obraťte se prosím na zprostředkovatele plateb Visa nebo zjistěte, jak se stát obchodníkem Visa.